972 73 20 20
Informació: 972 73 20 20
Reserves: 932 04 10 41

ca

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (14)
  • Cremallera (4)
  • Activitats (3)
  • Serveis (8)
  • Reserves (1)
  • Estació (6)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    L'estació de muntanya Vall de Núria està situada dins el Pirineu Oriental, en el terme municipal de Queralbs.

    És una estació accessible per carretera, amb el cremallera i el tren. Per a més informació dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació, es pot consultar la ubicació de l'estació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació de les oficines d’antenció al client?

    L’horari de les oficines centrals és de dilluns a diumenge de les 8:30 a les 17:45 h.

    Del 15 de juliol a l'11 de setembre de 8:30 a les 18:30 h.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Sí, es troba a l’Oficina d’informació de Vall de Núria.

  • 4. On es troben les oficines centrals?
  • 5. Es pot accedir a l’estació amb transport públic?

    Es pot accedir a l’estació amb el cremallera.

  • 6. On puc comprar els billets del cremallera?

    Els bitllets es poden comprar a qualsevol de les taquilles del Cremallera: Ribes-Enllaç, Ribes-Vila i Enllaç.

  • 7. Quins són els horaris del cremallera?

    Podeu consultar els horaris del cremallera.

  • 8. On es troba l’oficina d’informació de les activitats?

    En breu s’actualitzarà la informació.

  • 9. Es pot acampar a Vall de Núria?

    Vall de Núria ofereix un espai on poder acampar de forma controlada. L’objectiu és donar servei als muntanyencs per tal de facilitar aquesta activitat.

  • 10. Quines activitats es poden fer durant la primavera i l’estiu?

    Vall de Núria comtpa amb un gran ventall d’activiats per fer durant la primaver i l’estiu.

  • 11. Puc aparcar la meva autocaravana a Vall de Núria?

    En breu s’actualitzarà la informació.

  • 12. Condicions generals aplicables a les reserves

    CONDICIONS APLICABLES A LES RESERVES I COMPRES VIA COMERÇ ELECTRÒNIC A LES BOTIGUES EN LÍNIA DE FGC


    Oficines de Central de Reserves grup FGC
    Pça de l’estació, s/n
    17534 Ribes de Freser
    Tf: 932 041 041
    Mail: [email protected]

     

    Condicions generals de Reserva i d'Anul.lació
    El fet d'adquirir -o prendre-hi part- d’una reserva a través de les webs del grup FGC, implica l'acceptació expressa per part del consumidor de totes i cada una de les Condicions generals, les quals es consideren automàticament incorporades al contracte sense que sigui necessària la seva transcripció escrita individualitzada.

     

    1. Formalització de les reserves i/o peticions de pressupost:
    Les reserves i/o peticions de pressupost es poden fer a través de la web o per telèfon al 932 041 041 o per correu a [email protected]

     

    2. Forma de pagament:
    Cap reserva no es considera confirmada fins que no estigui pagada al 100% abans de l'entrada en allotjaments externs i el 40% a mode de bestreta en els allotjaments d’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria. Es pot fer amb targeta de crèdit o transferència bancària al compte IBAN ES40 2100 5000 5002 0004 4647. La resta del pagament es durà a terme a la sortida.

     

    3. Lliurament de la documentació i Servei de Receptiu:
    La documentació que acredita la compra és el propi email de confirmació de compra i els bons, sempre que s'hagi efectuat prèviament el pagament del 100% de l'import total dels serveis reservats (40% en els allotjaments de l’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria). En cas contrari, la reserva es considera anul•lada i s'hi aplicaran les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions.

    És obligatori entregar el email / bo de confirmació a l’arribada a l’allotjament o al primer servei que hagi contractat.

     

    4. Reemborsament:
    El client pot desistir dels serveis contractats amb dret a reemborsament dels pagaments efectuats tenint en compte les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions. No es farà cap devolució per serveis contractats que el client voluntàriament no hagi utilitzat.

     

    5. Prestacions incloses en els preus:
    Com a norma general, s'ha de seguir un criteri estricte de literalitat. Per tant, no s'inclourà tot allò que no estigui específicament detallat com a inclòs en el email de confirmació - bo de reserva enviat al client. Els preus de les webs del grup FGC inclouen l’IVA. No inclou cap tipus d'assegurança, ni les begudes en cap tipus de règim inclòs en el preu, ni la Taxa Turística Catalana dels allotjaments, que es liquiden en el check in de qualsevol establiment d’allotjament.

     

    6. Anul•lacions:
    6.1. En tot moment, el client pot desistir dels serveis sol•licitats o contractats amb dret a la devolució de les quantitats que hagi abonat, tant si es tracta del preu total com del dipòsit previst anteriorment.
    Si el client cancel.la la reserva d’allotjament, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - Entre 15 i 10 dies el 5 %
    - Entre 10 i 3 dies el 15 %
    - Dintre de les 48 h abans el 25% La no presentació, sense haver comunicat l’anul·lació suposarà la pèrdua total de l'import de la bestreta.

    Si el client cancel.la la reserva de serveis o activitats de dia, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - La cancel·lació dintre de les 48 hores anteriors o a la no presentació sense haver comunicat l'anul·lació, és del 100% de la reserva

     

    7. Responsabilitats:
    FGC ha de respondre davant del consumidor per les obligacions que li corresponen pel compliment dels diferents serveis dels programes contractats a través de la nostra web. Quan els defectes siguin imputables al consumidor, a l'agència venedora o a l'establiment, la responsabilitat descrita en el paràgraf anterior no és procedent. FGC es reserva el dret de modificar o suspendre les activitats programades si per raons de seguretat, segons el criteri d’FGC, és necessari o si per qualsevol altra causa no fos possible la realització. En cas que el consumidor apreciï in situ la no-execució o la mala execució de serveis contractats integrats de l’estada, ha de notificar-ho immediatament al prestador dels esmentats serveis i, en un termini de 48 hores hàbils, a FGC, per tal que es prenguin les mesures pertinents. La no-comunicació a FGC implica que és el consumidor qui ha de provar l'incompliment de l'execució del contracte davant de l'Organització o la Direcció General de Turisme i/o tribunal pertinent, ja que transcorregut aquest termini a FGC li seria impossible comprovar la veracitat de l'al•legació, així com la consecució d'una solució satisfactòria per a totes les parts implicades.

     

    8. Condicions especials per a nens:
    A causa de la diversitat del tractament aplicable als nens, segons l'edat, el tipus d'establiment, tipus de servei, les dates de l’estada, es recomana consultar les condicions de cada establiment i servei.

     

    10. Acceptació de les condicions:
    El fet d'adquirir un dels nostres programes implica l'acceptació per part del consumidor d'aquestes Condicions generals.

     

    11. Empresa

    L'empresa organitzadora i comercialitzadora dels viatges i paquets turístics és FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, amb NIF Q0801576J i amb domicili fiscal a Cardenal Sentmenat 4, 08017 Barcelona actuant com a Agència Majorista de Viatges GCMD - 0000288

     

    12. Protecció de Dades personals

    De conformitat amb el disposat a la "Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal", el client/titular queda informat i autoritza el "registre i tractament de les seves dades personals" en fitxers automatizats que són responsabilitat d'FGC.

    El titular podrà exercir gratuïtament els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades i revocació de la seva autorització d'acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercitats dirigint-se per escrit al departament responsable del fitxer automatitzat: FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ref. LOPD c/ Cardenal Sentmenat 4, 08017 - Barcelona o en el número de telèfon: 973 62 76 07 indicant "Atenció de Dades Personals"

  • 13. L’Hotel de Vall de Núria permet gossos?

    Sí, hi ha un espai habilitat per a gossos. Cal reserva prèvia.

  • 14. Quines són les recomacions a la muntanya?

    Vall de Núria recomana quatre pautes per a les bones pràctiques a la muntanya:

    · Col·laborar en la recollida selectiva de residus.

    · Cuidar l’entorn. Respectar la flora i la fauna.

    · No encendre foc.

    · Fer bon ús de les instal·lacions i de l’aigua.

Altres webs d'FGC
© Vall de Núria 2015 / Atenció al client: 972 73 20 20
Reservar a Vall de Núria
Top

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal•lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Més informació
x
Les meves reserves
Introdueix el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.