972 73 20 20
Informació: 972 73 20 20
Reserves: 932 04 10 41

ca

Actualitat 

Notícies

Les estacions d’esquí i muntanya d’FGC aposten per un hivern centrat en el territori

Data de la notícia: 15-11-2018
Compartir aquest esdeveniments
Tags: presentació temporada, hivern 2018-19

Aquesta temporada, La Molina se centra en la venda online i el forfet recarregable, amb l’objectiu d’evitar cues i millorar l’experiència del client. L’Hotel de Vall de Núria proposa un programa especial d’animació, amb activitats esportives i culturals per als adults i amb propostes innovadores i carregades d’acció per als menuts.
 

Vallter 2000 posa a disposició dels usuaris el producte “Puja & Baixa”, perquè els visitants provinents de Girona i Barcelona hi passin el dia. Espot i Port Ainé, per la seva banda, engeguen accions de proximitat dins el territori.

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Ricard Font, conjuntament amb els directors de les estacions d’FGC han presentat el 15 de novembre les principals novetats de la temporada 2018-2019.

 

Aquest hivern, La Molina, Vallter 2000, Vall de Núria, Espot i Port Ainé treballen per promocionar el territori, la seva oferta comercial i els serveis que es poden trobar a la seva àrea d’influència. En aquest sentit, busquen oferir als visitants una experiència completa i única, perquè no només gaudeixin de la neu de les estacions d’esquí i snowboard, sinó que també visquin de ben a prop la tradició cultural, gastronòmica i natural que embolcalla les comarques del territori. D’aquesta forma, es busca desestacionalitzar l’activitat de totes les estacions gestionades per FGC i mantenir les propostes lúdiques i esportives en el Pirineu català.

 

Segons Font, un altre element important que s’ha posat de relleu és que “estem abocats a poder organitzar uns JJOO. Les infraestructures no són el principal problema i tampoc les capacitats tècniques de les estacions. El més important és tenir esportistes i fomentar la práctica de l’esport”. I aquí “juguen un paper molt important les estacions d’FGC com a servei públic”, per promoure l’esport blanc.

 

Amb tot, Font ha remarcat la voluntat d’arribar a nous mercats, especialment els millennials, a través del concepte 360º / 365 dies: és a dir, oferir serveis durant tot el dia (esquiar o practicar snowboard al matí, gaudir d’una bona gastronomia al migdia i, ja a la tarda, fer activitats complementàries a l’entorn de la muntanya) i al llarg de tot l’any. “El nostre objectiu principal és que les estacions d’esquí  i muntanya d’FGC també siguin destins d’esport  i natura, on anar amb la família, però també enfocat a atraure nous esquiadors”.

 

Alhora, el president d’FGC també ha avançat que una de les prioritats és la digitalització de les estacions. Un dels passos per aconseguir-ho serà la instal·lació a totes les estacions del sistema d’accés i venda automàtic amb el forfet amb xip, avanç que permetrà evitar cues, dimensionar els serveis, adaptar l’oferta en funció de l’ús i treballar conceptes tarifaris dinàmics que fomentin la demanda. Per una banda, aquest sistema garanteix connectar més i millor amb el públic objectiu, sobretot de futur, que són els joves millennials.

 

Sobre l'obertura de les estacions d'esquí aquesta temporada

 

Amb unes condicions meteorològiques immillorables, està previst que La Molina comenci la temporada el pròxim dissabte 24 de novembre. Per la seva banda, les estacions del Pallars Sobirà donaran el tret de sortida a l’hivern divendres 30 de novembre, i Vallter 2000 i Vall de Núria ho faran dissabte 1 de desembre.

 

Una nova temporada carregada de novetats

 

Aquest hivern, La Molina va un pas més enllà. Amb l’objectiu de millorar l’experiència dels usuaris, promociona la venda online i el forfet recarregable. D’aquesta manera s’eviten cues i els visitants poden dedicar el seu temps en allò que realment importa: gaudir de la neu, ja sigui esquiant o practicant snowboard.

 

L’estació, a més,  proposa avantatges amb el forfet RECarnet, on un dia d’esquí surt de franc, durant la promoció 4x3. Alhora, els clients que, per primer cop, facin la compra online tindran a la seva disposició un servei de màquines expenedores de forfets “La Molina Check In”, distribuïdes en els diferents punts de venda de l’estació.

 

Entre les novetats de Vallter 2000 i les estacions del Pallars Sobirà destaca especialment la voluntat de potenciar el turisme de proximitat. L’estació del Ripollès, per una banda, compta amb el producte “Puja & Baixa”, dissenyat perquè els visitants de Girona i Barcelona hi passin el dia al millor preu. Espot i Port Ainé, per altra banda, engeguen accions molt properes i directes amb els usuaris: lliurament de forfets 2x1 i fulletons en els establiments del territori, així com manteniment de les tarifes de l’Skibus, servei que recorre els principals punts de la comarca fins arribar a les pistes d’ambdues estacions.

 

Finalment, Vall de Núria dissenya un hivern per a les famílies a través d’un programa especial d’animació a l’hotel, pensat per a totes les edats, i del paquet Cremallera + Parc lúdic, àrea per a la diversió de petits i grans. Aquesta temporada, a més, els usuaris que visitin l’estació podran gaudir d’una experiència completa a la vall gràcies a la promocióAnticipa’t a l’hivern, amb la qual els visitants tindran dues opcions: la fórmula Vostre Gust, que inclou el viatge en cremallera, l’allotjament a l’hotel i l’esmorzar o la fórmula Esquí, que inclou també el forfet.

Les estacions d’esquí i muntanya d’FGC aposten per un hivern centrat en el territori
Altres webs d'FGC
Reservar a Vall de Núria
Compra / recàrrega forfet
Top
x
Les meves reserves
Introdueix el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.